miércoles, 7 de marzo de 2012

Benvinguts i benvingudes!

Hola!

Em dic Mireia i estic cursant psicopedagogia. He creat aquest blog per una assignatura que estic cursant, NOVES TECNOLOGIES DE LA INFORMACIÓ I LA COMUNICACIÓ EN EDUCACIÓ. 


L'objectiu d'aquest, a més a més, és intentar crear un espai educatiu, on poder expressar les nostres opinions i reflexionar una mica, penjar informacions que siguin d'interés sobre l'àmbit educatiu, crear un diàleg, etcètera. Un espai d'aprenentatge creat entre totes aquelles persones que vulguin col·laborar! Així que us animo també a fer aportacions i comentaris, els quals seran molt ben rebuts!

Uns abraçada!

Mireia



(Us deixo una imatge que he trobat per internet i que crec que reflexa força bé les NTICEDU)

2 comentarios:

  1. Mireia, m'ha encantat aquesta imatge!!!

    ResponderEliminar
  2. Gràcies Bibiana, la vaig trobar per internet i vaig pensar que representava força bé les NTICEDU! És original, oi? :)

    ResponderEliminar