sábado, 25 de mayo de 2013

Valoració de les pràctiques

Durant aquests mesos de pràctiques he pogut aprendre molt. El fet de poder dur a terme la pràctica m’ha permès aprendre molt i posar-me a la pell del meu futur treball.
A més a més aquest treball d’intervenció relacionat amb la orientació acadèmica i professional ha estat completament nou per a mi. D’aquesta faceta professional del psicopedagog disposava de molt poca informació i coneixement; era dels àmbit en que havia tingut menys contacte. Per tant, poder dur a terme aquesta intervenció m’ha permès poder conèixer un àmbit de treball del professional de la psicopedagogia que fins ara pràcticament desconeixia. Per mi ha estat tot un repte, el qual al principi em va fer una mica d’impressió per la manca d’informació que tenia. Però a poc a poc i amb l’ajuda el meu tutor del centre de pràctiques he pogut anar duent a terme el pla d’intervenció i he pogut aprendre molt.


Han estat unes pràctiques molt productives per mi, he pogut aprendre molt com a futura professional. Han estat molt positives!

No hay comentarios:

Publicar un comentario